ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

حضور شرکت پالایش نفت تهران  در اولین نمایشگاه و کنفرانس مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان صنعت نفت

  • 21 آذر 1401
  • 09:32
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 231 بازدید
  • Article Rating
حضور شرکت پالایش نفت تهران  در اولین نمایشگاه و کنفرانس مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان صنعت نفت

 


شرکت پالایش نفت تهران از نیازهای فناورانه خود در اولین نمایشگاه و کنفرانس مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان رونمایی خواهد کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران ، اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران با رویکرد چالش‌ها و فرصت‌ها ۲۲ تا ۲۴ آذرماه سال جاری در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.
این رویداد با هدف جهت‌دهی شرکت‌های دانش بنیان به سمت نیازهای صنعت نفت، آشنایی با آخرین دانش و تکنولوژی روز در این حوزه، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، بررسی روش‌های تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان، افزایش بهره وری و تقویت رقابت پذیری و گام برداشتن در مسیر رونق کسب و کارهای دانش بنیان و فناور این حوزه برگزار می‌شود.
شرکت پالایش نفت تهران نیز به عنوان یکی از شرکت های عضو انجمن صنفی صنعت پالایش نفت کشور نیازهای فناورانه خود را در زمینه های ساخت کاتالیست های مصرفی پالایشگاه، نیازهای فناورانه واحد های بهره برداری، مدیریت انرژی، تأمین قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، در معرض دید شرکت های دانش بنیان و استارت آپی قرار خواهد داد.
مدیریت نوآوری و توسعه محصولات جدید مورد نیاز صنعت نفت، تأمین مالی نوآوری و توسعه فناوری در صنعت نفت، آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فناوری و نقش آن در توسعه پایدار صنعت نفت، دیپلماسی فناوری و نوآوری در صنعت نفت و فرهنگ‌سازی نوآوری در صنعت نفت برای زیست بوم محصولات دانش‌بنیان را می توان از جمله محورهای نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت برشمرد. 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.